تولید 100 تن صیفی‌جات از سایت گلخانه فیروزآباد مغان
اردبیل /
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌‌آباد گفت: تولید 100 تن صیفی‌جات و انواع محصولات سبزی در سایت گلخانه‌ای فیروزآباد پارس‌آباد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسن روحی در بازدید از مراحل ساخت و تجهیز سایت گلخانه‌ای فیروزآباد پارس‌آباد اظهار داشت: در این سایت که سه بخش آن تاکنون راه‌اندازی شده است فلفل سبز و قرمز، خیار و برخی دیگر از محصولات مرتبط با سبزی تولید شده و روانه بازار می‌شود.

وی تصریح کرد: با تکمیل این سایت فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی مشغول فعالیت شده و تولیدات متنوعی را راهی بازار مصرف می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌‌آباد در ادامه خاطر نشان کرد: در این شهرک و سایت گلخانه‌ای 23 واحد طراحی شده است که در همه این واحدها امر تولید اتفاق می‌افتد و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

روحی اضافه کرد: به زودی با راه‌اندازی شش سایت جدید در این مجتمع گلخانه‌ای تولید محصولات دیگر صیفی و سبزی انجام می‌شود که امیدواریم تولیدات آنها با تنوع خاص و برجستگی کیفی وارد بازار مصرف شود.

وی بیان کرد: به ترتیب و با راه‌اندازی سایت‌ها و قسمت‌های مختلف این مجتمع به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی واگذار می‌شود تا آنها بتوانند با اشتغال مولد از ظرفیت پیش آمده برای تولید بهتر و کیفی‌تر استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی پارس‌آباد در ادامه از پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی برای فعالان در این حوزه خبر داد و یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های مناسب اشتغال رونق دادن به این مجتمع‌ها و مجموعه‌های تولیدی است که به نظر می‌رسد با بهره‌گیری از توانمندی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توان در این زمینه شایسته و مناسب عمل کرد.

روحی ادامه داد: در این سایت سعی می‌شود محصولات ارگانیک بدون استفاده از کود شیمیایی و سموم تولید شود تا علاقمندان بتوانند از محصولات متنوع و تدارک دیده شده بهتر و مطلوب‌تر استفاده کنند.

وی گفت: راه‌اندازی و تقویت مجتمع‌های گلخانه‌ای و تولید محصولات متنوع در این سایت‌ها در دستور کار قرار گرفته به طوریکه با تحلیل‌ها و بررسی‌های انجام شده به خوبی در می‌یابیم که سایت‌های گلخانه‌ای و همچنین مجتمع‌های فعال در این ارتباط از توان بالایی برای تولید کیفی برخوردار هستند/س.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 11:0 بعد از ظهر | نویسنده : علیرضا بهزاد بیگدیلو |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اسکندر